dinsdag 3 februari 2015

Van harte beterschap

Vandaag 2 kaarten voor jullie gemaakt met de Butterfly Basic stempelset en Butterfly Thinlits Dies. Jullie zullen ongetwijfeld al veel mooie creaties gezien hebben met deze set. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een tijdje getwijfeld heb of ik hem wel ging kopen.  Maar nu ik hem heb, ben ik er wel erg blij mee. Soms moet ik gewoon even wennen aan een set. Pinterest is dan een hele goede plek om research te doen :)

De eerste kaart die ik met de set gemaakt heb is deze beterschapskaart.
De bloem heb ik ingekleurd met de blendabilities en de tekststempel is niet van SU.
 Daarna heb ik nog een kaartje gemaakt zonder tekst:
Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Je@net zei

Twee erg mooi kaarten, Sylvia!

Gaby Dierx zei

Mooi, die onderste met die vlinder heeft mijn voorkeur...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Alexandra zei

Leuke kaarten!