donderdag 19 maart 2015

52 weeks to Christmas #12 Season Greetings

Afgelopen maandag is mijn dochter geopereerd en terwijl ze een filmpje aan het kijken was op het "grote" bed heb ik gisteren deze kaart gemaakt. Wij slapen op zolder en mijn "hoekie" zit achter de slaapkamer. Zo kan ik gemakkelijk even bij haar kijken.
De basis van mijn kaart is een notecard van SU. Deze zijn net iets kleiner dan een normale kaart, namelijk 12,7 x 8,9 cm. De tekst heb ik met zilveren embossingpoeder gemaakt.
 
 Toen ik klaar was met mijn kaart wilde mijn docchter ook nog even knutselen.
Dit is haar kaart geworden:
 
Ze is gek op glitter :)
 Vandaag zijn Lia en Ingrid aan de beurt op het blog met hun inspiratiekaart.

9 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Mooi kaartje van jou én van je dochter...van wie heeft ze die creativiteit???
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Ach ....wat heeft je dochter een leuke kaart gemaakt.
Ook jouw kaartje is weer super Sylvia.
Ik zag net dat ik de prijs heb gewonnen bij je en heb al een berichtje gestuurd....heel erg bedankt!
Groetjes Diny

Lia zei

Moeder en dochter samen knutselen: dat is pas leuk!
Mooie kaarten!
Lia, DT 52 weeks...

Je@net zei

Mooie kaart, Sylvia. En je dochter heeft het talent zo te zien niet van een vreemde. Ook al zo leuk gedaan!

Ingrid Reyners zei

Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt zeg, en wat is die van je dochter ook leuk geworden, creativiteit heeft ze van geen vreemden, wens haar maar heel veel beterschap toe. Leuk dat je ook deze week weer mee doet bij 52 WTC, groetjes, Ingrid.

Suzan zei

Hallo Sylvia,
Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

alletwee mooie kaartjes!
leuk als je je hobby met je dochter kan delen!
groetjes, nancy

Rosina zei

Een heel mooi kerstkaartje Sylvia.mooie gedaan met die leuke strik en daar die charm aan...ook het kaartje van je dochter is super mooi...wat leuk dat zij ook graag knutseld samen met jou ....

groetjes Rosina

Alexandra zei

Leuke kaart, die van je dochter is ook een toppertje.