dinsdag 31 maart 2015

Babykaartjes

De laatste weken waren achter de schermen een beetje rommelig op mijn blog, maar vanaf deze week hoop ik er weer wat regelmaat in te vinden. Vooral met de kleurencombi kaart, want inmiddels hebben jullie er al twee extra van mij tegoed. De afgelopen week was ik vooral bezig met het voorbereiden voor het Crea weekend in Evenmentenhal Venray. Ik was daar 3 dagen samen met 2 collega demo's en het was erg gezellig! 
 
Voor vandaag heb ik twee sets babykaartjes voor jullie die ik gemaakt heb voor de voorraad. De stempelset Zoo Babies blijft zo schattig! Alleen de tekststempels zijn niet van SU.
 
 
Het idee van de onderstaande kaarten zag ik een keer voorbij komen op Pinterest. De desbetreffende demo had toen een jongenskaart gemaakt. Ik zal nog even gaan zoeken of ik de kaart kan terug vinden, want ik weet haar naam niet meer. Ik vond het wel leuk om er ook een meisjesvariant mee te maken.
 

Helaas is het vandaag ook alweer de laatste dag van de Sale-A-Bration! Wil je nog iets mee bestellen, stuur dan een mail voor vanavond 19.30 uur naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Sylvia!

Gaby Dierx zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Vier prachtige babykaartjes Sylvia....ik vind het olifantje heel erg leuk!
Groetjes Diny

Alexandra zei

Wat een lieve en leuke geboortekaartjes.