woensdag 18 maart 2015

BLOGCANDY (nu met foto van candy)!!! (dit bericht blijft bovenaan staan t/m 18 maart)

Vandaag over 2 weken is het precies 1 jaar geleden dat ik ben begonnen als Stampin' Up! demonstratrice. Om dit te vieren geef ik een candy weg. Het enigste wat je hoeft te doen om kans te maken is een reactie achter laten op dit bericht.
Dit is de Candy:  
 
Deel dit bericht gerust op je blog of op facebook en als je volger wordt van mijn blog ....SUper leuk!
Woensdag 18 maart om 20:00 uur maak ik de winnaar bekend!!

14 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Proficiat met je bijna-verjaardag!
Ik waag ook graag een kansje voor de candy.

Lieve groetjes, CreaNancy

Diny zei

Wat leuk dat je al weer bijna een jaar je blog hebt.
Natuurlijk waag ik ook graag een kansje.
Dank je wel voor de de Candy die je weggeeft.

Groetjes Diny

Gaby Dierx zei

Gefeliciteerd met je 1-jarig demonstratrice-schap. Ik zet het op mijn blog...:-), en waag graag een gokje!!!
Dank je wel voor deze kans.
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Alvast gefeliciteerd, Sylvia. En wat leuk dat je daar een candy aan verbindt.
Ik doe graag mee hoor en zet ook de candy in de sidebar op m'n blog!

Janine zei

Bijna proficiat! Dat er nog vele creatieve jaren mogen volgen...
een candy is altijd leuk om aan mee te doen.
groetjes, janine

Nelleke zei

Ik ben nog niet zo lang volger van je, nu even een reactie. Je eerste mijlpaal heb je maar weer bereikt Ik hoop dat er nog vele volgen. En nu doe ik graag met je candy mee! Groetjes, Nelleke

Alexandra zei

Tjee is dat alweer bijna een jaar, het lijkt helemaal nog niet zo lang.
Alvast van harte gefeliciteerd, leuke candy actie.

Ria zei

wat ontzettend leuk dat je voor deze verjaardag een candy weg geeft, wil daar natuurlijk graag een kansje voor wagen. Groetjes Ria Schel

De hobby droom zei

Alvast gefeliciteerd! Ook ik hoop dat er nog velen jaren bijkomen! Maar wat ontzettend lief dat wij nu een kansje mogen maken op een SU-per leuke candy! Ik doe graag mee en ben ontzettend nieuwsgierig wat voor leuks je in petto hebt hihi.

Lieve groetjes, Mandy

Heidie zei

Wat leuk dat je al bijna 1 su demonstraties geeft. Heel veel geluk voor de jaren die er nog gaan komen.

Liefs Heidie

Scrapchickies zei

Lieve Sylvia, dikke proficiat met je eenjarig demo-schap! Het is ontzettend fijn hoe je altijd klaar staat voor je klanten met advies en uitleg. Mocht er onverhoopt toch iets mis gegaan zijn in de productie dan ga je voor ons door het vuur. En dat mag wel eens gezegd worden! Dikke pluim voor jou en hopen dat er nog heel veel jubileums erbij gaan komen!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk, al een jaar, ik hoop dat ik dat volhoud, hihi. Gefeliciteerd en wat een leuke candy, wie wil dat nou niet winnen!! Succes met je volgende stappen.

Wiebine zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je (bijna) 1 jarig jubileum in het SU wereldje ! en volgens mij gaat het ook nog eens hartstikke goed met je activiteiten en wat een leuke candy zeg, daar doe ik graag aan mee !
groetjes,
Wiebine

Pieter van Halm zei

Jaaaa gefeliciteerd ! Vandaag is de dag nog vele succes volle jaren !