donderdag 26 maart 2015

Challenge maart 52 weeks to Christmas# From our home to yours...

Voor mijn gevoel lijkt het wel gisteren dat de challenge van februari er was, maar we zitten toch echt al weer eind maart. De challenge voor maart is geen langwerpige of vierkante kaart. Nu ben ik bang dat ik mij zelf toch  niet helemaal aan de challenge heb gehouden, want mijn kaart is wel een beetje langwerpig ondanks de kerstboom vorm. Wat vinden jullie?
Meedoen aan de challenge kan t/m volgende week donderdag 2 april.
Vanaf morgen kan de link voor de kerstkaart die mee doet met de challenge geplaatst worden in de side-bar op het blog.
 
 

7 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuke Kerstboom!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Hallo Sylvia,
Ik vind het goed kunnen hoor....het is geen standaard kaart en dat is denk ik de bedoeling...prachtige kaart!
Groetjes Diny

Gina zei

Ik vind dat deze kaart helemaal aan de 'opdracht' voldoet :) Superleuk model! Vind ze trouwens zoo leuk dat ik ze misschien wel eens zal na proberen te maken, als ik mag. Groetjes, Gina

Lia zei

Wat een originele boom!!!
Lia, DT 52 weeks...

Je@net zei

Wat een geweldig leuke kerstkaart, Sylvia!

lien zei

Hallo Sylvia,
Leuk je ontmoet te hebben gisteren! Ik heb reclame voor jullie gemaakt op mijn blog :) Veel succes nog vandaag en wie weet tot ziens!

Wendy ten Hove zei

Ik vind dat wel erg knap, hoor, om zo vroeg in het jaar al inspiratie te hebben voor kerstkaarten! Maar deze is heel erg leuk geworden! Mooi gemaakt!
Groetjes, Wendy