zondag 15 maart 2015

Teamdag Treasureteam

Jullie hebben het misschien al gezien, maar gisteren was er geen combikleurenkaart. De afgelopen week is de kaart er door omstandigheden er een beetje bij in geschoten. Maar vandaag heb ik wel een ander kleurencombi voor jullie met de In Color 2013-2015.
Gisteren hadden wij namelijk een teamdag van het Treasureteam.
Het was een SUper gezellige dag met veel informatie en inspiratie!!
(We hebben ook nog een leuke Make and Take gemaakt maar die laat ik jullie dinsdag zien.)

Voor de teamdag had ik deze swaps in de In Color kleuren gemaakt:
In het begin moest ik wennen aan de bruine kleur tussen de frisse lente/ zomer kleurtjes, maar hij past helemaal in het geheel. Inmiddels heb ik de Baked Brown Sugar dan ook al regelmatig als ondergrond voor bloemetjes gebruikt op een kaart. Helaas verdwijnen deze kleuren dit jaar uit de collectie.
 
De basis van het mandje heb ik van Karen Titus
Het handvat heb ik er zelf bij gemaakt, samen met de aankleding van het mandje. Eigenlijk is het dus een lentemandje met een beetje van Karen en een beetje van mezelf.
Dit zijn de swaps die ik heb gekregen:

Dames, ontzettend bedankt voor de inspiratie en het lekkers wat er bij sommige inzat :)
 
José had voor ons allemaal ook nog een heel leuk cadeautje klaar staan bij binnenkomst!:
Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Wat zijn je mandjes leukkk én wat ben je verwend, supersss!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke paasmandjes, Sylvia.
Ook de swaps die je gekregen hebt en het kaartje van José zien er erg leuk uit!