dinsdag 3 maart 2015

Thank you

Afgelopen zondag was ik bij een collega demo en als klein aardigheidje had ik voor haar dit zakje gemaakt en gevuld met chocolaatjes:
 Ik heb hiervoor de mini treat bag thinlits dies gebruikt en de tutorial van Inge Groot om het zakje breder te maken. Het is 1 van mijn favoriete dies op het moment.
Het touw om het knijpertje en het groene knoopje komen uit het In Color Accessory Pack, 1 van de nieuwe toegevoegde Sale-A-Bration artikelen.
 
Nu duik ik ook nog even mijn "hoekie" in. Vanmorgen bijna heel de ochtend met dochterlief in het ziekenhuis gezeten. Ze moest bloedprikken voor een allergietest (ze was heel stoer!) en daarna hadden we een afspraak bij de KNO arts. Over twee weken krijgt ze buisjes en worden de neusamandelen verwijderd.
Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Alexandra zei

Stoer zakje zo. Alvast sterkte met de operatie van je dochter.