woensdag 18 maart 2015

Winnaar blogcandy!!!

Vandaag is het zover....1 jaar demo bij Stampin' Up!
Een jaar waarin ik veel nieuwe mensen heb leren kennen en veel mooie ervaringen heb opgedaan. 
 Ik ben benieuwd wat het komende jaar gaat brengen :) 

En dan nu de winnaar van mijn blogcandy:
(manlief mocht het winnende lootje trekken)

 
 
DINY!!!! 
VAN HARTE GEFELICITEERD!!
Wil jij mij een mailtje sturen met daarin jouw adresgegevens en welk setje In Color Stampin' Write markers je graag wilt ontvangen. De markers van 2013-2015 of van 2014-2016.
Mijn e-mailadres is: mijnfreubelhoekie@hotmail.nl
 
 Dank jullie wel voor het meedoen aan de candy!

P.S. aanstaande vrijdag 20 maart geef ik twee vrijkaartjes weg voor de hobbybeurs in Venray op mijn Facebookpagina Mijn Freubelhoekie

1 opmerking:

Diny zei

Hallo Sylvia,

Ik zag net dat ik je prachtige prijs heb gewonnen....wat ontzettend GAAF!
Ik heb mijn gegevens doorgestuurd naar je en kijk uit naar mijn pakketje.....heel er bedankt!
Groetjes Diny