dinsdag 7 april 2015

3 verschillende kaarten (All Abloom deel 2)

Twee weken geleden liet ik jullie de eerste kaart zien met het All Abloom designer papier. Inmiddels zijn de andere kaarten allemaal verstuurd en kan ik ze laten zien.
Deze kaart was voor de winnares van mijn blogcandy:
 Deze voor de winnares van de vrij kaarten voor het Crea Weekend in Venray:
Deze kaart is voor een ontzettend dapper meisje Tessa. Via een vriendin hoorde ik van haar verhaal (via deze link kom je op haar blog) en heb ik haar deze kaart gestuurd.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Sylvia.
De grote bloem van de onderste kaart krijg ik zelf nooit zo mooi gestempeld. Zal meer moeten oefenen denk ik :o)

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes Sylvia
groetjes, Nancy

Diny zei

Prachtige kaartje Sylvia....en vooral de bovenste....die staat hier bij mij te pronken!
Groetjes Diny

Alexandra zei

Stuk voor stuk leuke kaarten.