donderdag 16 april 2015

52 weeks to Christmas #16 Fijne Feestdagen

Goeiemorgen allemaal, leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen. Samen met Bep mag ik vandaag een inspiratiekaart laten zien op het blog 
Mijn kerstkaart voor deze week heb ik gemaakt met een knipvel uit een hobbyblad van vorig jaar. De vlinders heb ik wel zelf gemaakt, want de vlinders die erbij zaten vond ik niet zo mooi. De randjes heb ik wat aangezet met bruine inkt om wat meer een Vintage look te krijgen.
Spannende dag vandaag...zoonlief heeft zijn verkeersexamen.

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Sylvia!

Alexandra zei

Lief kaartje en succes voor Dylan met zijn verkeersexamen.

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart Sylvia...de kleurencombinatie is heel erg mooi!
Groetjes Diny