donderdag 23 april 2015

52 weeks to Christmas # 17 Vrolijk Kerstfeest

De afgelopen dagen heb ik niet veel geknutseld, omdat ik vooral bezig was met onze puppy. Mijn kerstkaart van deze week is dan ook erg eenvoudig en gemaakt met een knipvel uit een oude Mijn Hobbykaart. Ik vond het beertje zo lief.
Inmiddels is Lil ons DT team komen versterken en zij stelt zich vandaag voor op het blog. Samen met Monique zorgen zij vandaag voor een inspiratiekaart.
Dit is trouwens onze kleine lieverd (bedacht mij dat ik zaterdag helemaal geen foto heb laten zien)
Hij was stiekem onder de tafel gekropen, maar eraf komen was even een uitdaging voor hem.
 

10 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Wat een lieverdje(s)...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Sylvia.
En de pup....wat een schatje!

Diny zei

Wat een schatje is je puppy Sylvia....en je kerstkaartje ziet er weer erg leuk uit!
Groetjes Diny

Lia zei

Wat een lieve afbeelding heb je op deze kaart gebruikt!
Lia, DT 52 weeks....

Bep zei

Hoi Sylvia,

Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt leuk plaatje. En dan die lieverd onder op de tafel wat een schatje zeg.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Suzan zei

Hallo Syvia,
Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

wat een schatjes - zowel je kaartje als de lieve puppy!
groetjes, Nancy

Rosina zei

Een heel leuk kerstkaartje Sylvia...wat een schattig beertje erop...

groetjes Rosina

Alexandra zei

Leuke kerstkaart.
En wat lief die foto van Lucky.

Scrapchickies zei

Wat een dotje die Lucky! <3