dinsdag 12 mei 2015

Bedankje Demo Support

Allereerst mijn excuses voor de stilte vanaf donderdag. Door de meivakantie en een feestelijk weekend (zaterdag vierde ik mijn verjaardag en zondag was natuurlijk Moederdag/mijn verjaardag) is het bloggen er een beetje bij ingeschoten.
Maar vanaf nu ga ik weer proberen in het ritme te komen :) Zo kom ik vrijdag met een Sneak Peek uit de nieuwe catalogus.
 
Vandaag wil ik graag dit bedankje laten zien wat ik gemaakt heb voor Demonstrator Support Team. Met een heleboel andere demo's hebben we dit gedaan om ze te bedanken.
Ik heb gebruik gemaakt van het leuke Design Papier van de Sale -A- Bration en teksten uit verschillende stempelsets. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er weer mooi uit, Sylvia.
En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Scrapchickies zei

Leuk bedankje Sylvia!

Diny zei

Wat mooi Sylvia.....prachtig met het groen.
Groetjes Diny