zaterdag 25 april 2015

Cupcakes (kleurencombi #17)

 De kleurencombi van deze week heb ik gekozen met een stempelset al in gedachten. Normaal kies ik eerst de kleurencombi en vanuit daar ga ik verder.
En i.p.v. 1 kaart, heb ik voor deze week 2 kaarten gemaakt.
Dit zijn ze geworden:
Ik heb de SUperleuke set Cupcake Party met bijpassende pons gebruikt.
Gelukkig worden deze mee genomen naar de nieuwe catalogus. Ik ben inmiddels wel heel nieuwsgierig geworden, want er gaan een hoop producten uit. Voordeel hiervan is dat er ook weer heeeeeeel veel nieuwe producten voor terug komen. Vanaf 2 juni vinden jullie een pagina op mijn blog met retired spullen die ik dan te koop aanbied.

Morgen kom ik terug met een leuk nieuwtje!

Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk geworden, Sylvia!

Diny zei

Prachtig kaartje met zomerse kleurtjes Sylvia.
Groetjes Diny

Alexandra zei

Leuke kaartjes!