zaterdag 11 april 2015

Happy Birthday (kleurencombi #15)

Goeiemorgen, hebben jullie gisteren ook zo genoten van het mooie weer? Ik las net op Buienradar dat we vandaag een klein dipje krijgen, maar vanaf morgen wordt het weer mooi. Ik hoop het, want niet alleen wij maar ook mijn plantjes in de tuin kunnen wel wat zonlicht gebruiken.
 
De kleurencombi van vandaag is een "oude" van Peonies and Paperchains:
De Tangelo Twist was wel een uitdaging voor mij om deze te combineren met de andere kleuren:
 
Helaas verdwijnt de kleur Strawberry Slush uit de nieuwe catalogus. Deze hoort namelijk bij de In Colors 2013-2015. Wil je nog iets bestellen van deze kleuren, wees er dan op tijd bij! Dit geldt vooral voor de inktrefills.
 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia!

Alexandra zei

Het zijn ook wel veel kleuren die je met elkaar mag combineren. Dat is al een uitdaging op zich. Wederom is je het wel weer goed gelukt, mooie kaart heb je ermee gemaakt.
De kleurencombi die je bij de kerstkaart heb gebruikt blijf ik ook zo mooi vinden.