dinsdag 28 april 2015

Puppy bedankje

In het weekend dat wij onze puppy Lucky kregen, gingen we ook uit eten met mijn schoonouders om hun trouwdag te vieren. Gelukkig wilde een vriendin van mij wel op Lucky komen passen, zodat ik ook mee kon. Als bedankje had ik voor haar een kaart gemaakt en dit bijpassende doosje gevuld met iets lekkers.
 
De stempel op de kaart komt uit de leuke set Hot Diggity Dog en het doosje is met de Silhouette gemaakt.

Hieronder nog een techniek filmpje van Stampin' Up! met de Hot Diggity Dog set:
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh....wat super schattig, Sylvia!

Alexandra zei

Wat een lief kaartje en doosje.

Nelleke zei

Via jou leuke kerstkaartje kom ik bij dit terecht voor het KKT. Superleuk gemaakt, een leuk met die uitsnijding. groetjes Nelleke