maandag 25 mei 2015

Dutch Regional Event Stampin' Up!

Tja, toen was het weer een paar dagen stil. Op de een of andere manier lukt het mij niet om terug in het blogritme te komen. Teveel andere dingen aan mijn hoofd die eerst geregeld moesten worden. Daarom deze week wat dubbele kaarten in een bericht, want de kaarten/projecten waren wel af. h

Afgelopen zaterdag hadden we het Dutch Regional Event van Stampin' Up! in het prachtige hotel van der Valk in Duiven. Het was een hele gezellige dag met veel informatie, gezelligheid en inspiratie.
Het is gebruikelijk dat we een naamkaartje hebben op zo'n dag. Mijn kaartje was wel aan vervanging toe, dus vrijdagavond nog snel een nieuwe gemaakt. Ook had ik een swap gemaakt naar een idee van Sandi MacIver . Op You tube vind je het filmpje door te zoeken op: mini beach bags by Sandi MacIver. Gelukkig kwam ik er op tijd achter dat ik nog helemaal geen foto van mijn swap had gemaakt.

Deze swaps heb ik allemaal gekregen:
Dames. bedankt voor jullie leuke swaps! Ik heb weer een heleboel idee├źn op gedaan.
Wij zijn zaterdag ook nog ontzettend verwend door Stampin' Up! met o.a. een rekenmachine, een mooie tas en een exclusieve stempelset uit Amerika. Natuurlijk moest ik ook nog even op de foto met een uitvergrote versie van de nieuwe catalogus. 
We hebben ook nog een leuke make and take gemaakt, maar daar kom ik vrijdag even op terug. Morgen heb ik weer wat nieuws over het Festival of Stamps op 26 september.
 

Geen opmerkingen: