zaterdag 16 mei 2015

Happy Birthday (kleurencombinatie #19)

Vandaag heb ik een oude kleurencombinatie gebruikt van het blog Rubber Redneck
Ik heb ze al een tijdje in huis, maar nu eindelijk een keer gebruikt...de Itty Bitty Accents Epoxy stickers. Ik heb de rondjes gekozen en deze op het Soft Sky papier geplakt. De rondjes passen precies op een cirkel gemaakt met de 1/2 " pons.
Hoewel ik af en toe een beetje scheel kijk door het chevron motief op het papier, zal ik het ook gaan missen. Want helaas gaat dit designer papier eruit, maar ik kan jullie vertellen dat er wel heel leuk nieuw designer papier in de nieuwe catalogus staat.
Wil je ook graag een nieuwe catalogus ontvangen...stuur dan een mail naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl. Je betaald alleen de verzendkosten van € 3,45 of je komt hem bij mij thuis ophalen.
Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Je@net zei

Mooie kleurtjes, Sylvia, en een mooie kaart!