donderdag 28 mei 2015

Challenge mei 52 weeks to Christmas # 22 en # 21

Vandaag heb ik twee kerstkaarten voor jullie, de kaart van vorige week en van deze week.
Niet te geloven dat het alweer de laatste donderdag van mei is. De challenge van deze maand is een makkelijke, namelijk "alles mag"
Mee doen aan de challenge kan t/m volgende week donderdag 4 juni.

Eerst laat ik jullie mijn kaart voor deze week zien:
Ik ben weer een keer uit mijn comfortzone gestapt en heb ik geprobeerd een vintage kaart te maken. Het plaatje en achtergrond papier zijn van een vel Bo Bunny papier wat ik nog in mijn voorraad vond. De tekst merry & bright heb ik later nog toegevoegd. In het echt ziet hij er wel mooier uit als op de laptop.

 Dit is mijn kaart van vorige week:
Ik kom vandaag ieder geval even langs om jullie kaarten te bewonderen. Fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Twee hele verschillende kaartjes, maar beiden even leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Twee mooie karten, Sylvia!

Diny zei

Ooh ....deze zijn allebei heel erg leuk Sylvia.
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

toch wel 2 heel verschillende kaartjes hé. toffe papiertjes, de kerstboomstempel van het 2de kaartje vind ik héél mooi!
'goe bezig!'
groetjes, Nancy