zaterdag 6 juni 2015

Cadeaubonnen

Vandaag geen kleurencombi voor jullie, maar twee cadeaubonnen. Momenteel heb ik veel last van hooikoorts en de bronchitis speelt ook weer op. Hierdoor ben ik erg moe en heb ik weinig puf. Het duurt dan ook een paar dagen voordat een project af is. Maandag toch maar weer de huisarts bellen.
 
De cadeaubonnen heb ik al een tijdje geleden gemaakt.
De eerste was voor de winnares van de loting die ik had tijdens de party's van de nieuwe catalogus:
Deze cadeaubon heb ik gemaakt met het nieuwe DSP papier Cherry on top.
 
 Deze tweede was een verjaardagscadeau:
De kleuren die ik gebruikt heb zijn 3 van de nieuwe In Color kleuren: Tip Top Taupe, Watermelon Wonder en Mint Macaron

3 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kleuren (kan niet wachten tot de bestelling binnen is :o) en wat een leuke cadeaubonnen!

Gaby Dierx zei

Mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Alexandra zei

Leuke cadeauenveloppen en beterschap, hopelijk kun je snel van het mooie weer genieten.