dinsdag 16 juni 2015

Cadeaudoosje: Something old....

Toen een van mijn beste vriendinnen belde met de vraag of ik met haar mee wilde om een trouwjurk uit te zoeken, wist ik meteen wat ik haar wilde geven.
Ik moest de hele tijd denken aan het rijmpje:
"something old, something new, something borrowed, something blue"
Het was even zoeken, maar uiteindelijk vond ik er eentje...een kousenband met licht blauw lint er in geweven. Maar om die nu zo te geven...
Een tijdje geleden heb ik een hele leuke workshop gevolgd waar we een kaart en dit bijpassende doosje gemaakt hebben:
De kousenband paste er precies in.
Helaas heb ik de kaart al verstuurd zonder er eerst een foto van te nemen :S

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Ziet er feestelijk uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Ziet er leuk uit, Sylvia!

Joyce Ebben zei

:-D Helemaal mijn kleurtjes! Leuk om cadeau te doen, zal de bruid vast heel blij mee zijn geweest!