donderdag 25 juni 2015

Challenge juni 52 weeks to Christmas #26 A merry little wish...

Vandaag zitten we precies op de helft van 52 weeks to Christmas en is het tijd voor een nieuwe challenge!

De challenge voor juni is om een schudkaart of een kaart met passe partout te maken.

Mijn schudkaart heb ik vorig jaar voor de eerste keer gemaakt tijdens het Stamp Event.  Toen ik de challenge voor deze maand las, moest ik gelijk aan deze kaart denken. Gelukkig heb ik de werkbeschrijving toen bewaard.
 
Meedoen aan de challenge kan t/m volgende week donderdag 2 juli.

Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk met die boompjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Leuke kaart, Sylvia!

Diny zei

Wow....deze is echt supergaaf Sylvia.....prachtig!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Sylvia!
groetjes, nancy