zaterdag 18 juli 2015

Bedankjes voor de juffen

Gisteren liet ik jullie de bedankjes voor de juffen van mijn zoon zien en zoals beloofd vandaag de bedankjes van de juffen van mijn dochter. Deze zakjes waren gevuld met autodrop en mijn dochter had voor beide juffen nog een mooie tekening gemaakt.
Het verschil tussen de zakjes zit hem in de sluiting. Bij de zakjes van vandaag heb ik een extra flap gemaakt voor de sluiting en deze wordt m.b.v. een klein magneetje gesloten. De flap wordt heel makkelijk gemaakt door de bovenkant ook nog een keer te ponsen en te scoren op de manier zoals de onderkant gemaakt wordt, vervolgens knip je 3 delen weg en hou je 1 flap over. Ik zal de komende dagen proberen hier wat foto's van te maken.

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuke feestelijke cadeauzakjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Alexandra zei

Wat een leuke zakjes, de juffen van je kids boffen maar.

Diny zei

Wat heb je prachtige doosjes voor de juffen van je kinderen gemaakt Sylvia....ik vind ze heel erg gaaf!
Groetjes Diny

Yvonne van Bruggen zei

Leuk gedaan Sylvia!!
Groetjes, Yvonne