donderdag 2 juli 2015

52 weeks to Christmas #27 season of Joy

Goeiemorgen, vandaag mag ik samen met Epie een voorbeeld kaart laten zien op het blog. Ik heb nog een kaart gemaakt met een opening erin, de opdracht voor de challenge van de maand juni. Gelukkig had ik mijn kaart begin van de week al gemaakt, want in mijn freubelhoekie is het nu eigenlijk te warm om te knutselen. Meedoen aan de challenge kan nog tot vanavond en volgende week wordt de winnaar bekend gemaakt.

Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

Diny zei

Hoi Sylvia,

Dit is nou echt zo'n ''wow'' kaart....wat ontzettend mooi gedaan!
Prachtige kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia.

Nancy Soetaert zei

mooie sterrenkaart!
nancy

Wies zei

Hallo Sylvia,

Grappig dat we allebei een zelfde soort idee hebben gehad voor de doorkijk-kerstkaart.
Mooie kaart!

Groetjes, Wies