vrijdag 17 juli 2015

Movie Friday #7 Gift Bag Punch Board

Vandaag krijgen mijn kinderen zomervakantie, het schooljaar zit er weer op.
Om hun juffen te bedanken voor een superleuk schooljaar heb ik een klein bedankje gemaakt met
het gift bag punch board en daarom vandaag het filmpje van dit leuke apparaat:
 
Dit waren de bedankjes voor de juffen van mijn zoon, gemaakt zoals in het filmpje. Morgen laat ik jullie de bedankjes zien voor de juffen van mijn dochter, deze zijn net iets anders:
  
 
Binnenin het zakje zat nog een kaartje met dit gedichtje:

 

Geel is voor uw vrolijkheid,
 waarmee u een lach op mijn gezicht tovert.
Rood is voor uw liefde voor alle kinderen
waarmee u ook mijn hart heeft veroverd.
Oranje is voor uw warmte en zorgzaamheid.
Blauw is voor uw geduld en eerlijkheid.
Bruin is voor alle dingen die u leerde aan mij.
Groen is voor uw energie en vertrouwen wat
 u mij elke dag geeft.
U bent de allerliefste M&M,
u heeft alles wat een kind  nodig heeft!!
 
Bedankt voor het fijne schooljaar!!!   

Geen opmerkingen: