maandag 31 augustus 2015

Verhuisd

De afgelopen dagen was het iets stiller op mijn blog en Facebook pagina. Dat komt doordat ik een nieuw scrap plekje heb in huis.
Mijn man en ik hebben van werkplek gewisseld, waardoor ik nu in de kleinste slaapkamer van ons huis zit en hij in het hoekje op zolder.
Alle spullen hebben inmiddels een plekje gevonden en kan ik aan de slag op mijn nieuwe plek.
 
Door de omwisseling heb ik de afgelopen week niet veel geknutseld, behalve deze labels. 
Want toen vorige week dinsdag eindelijk mijn pre order binnen kwam, kon ik het niet laten om heel even met de set aan de slag te gaan. Door onze vakantie kon ik namelijk pas heel laat een pre order plaatsen. Dat is ook de reden waarom jullie nog geen sneak peeks op mijn blog hebben gezien.
 
Inmiddels hebben mijn vaste klanten een catalogus ontvangen.
Wil je ook graag een catalogus ontvangen, stuur dan een mail met je gegevens naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl
Je betaald enkel de verzendkosten van € 2,76. Je mag ook altijdeen exemplaar bij mij thuis ophalen.
 
psssst...nog maar 1 nachtje slapen :)

3 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke labels, Sylvia!

Diny zei

Wat gaaf Sylvia!
Groetjes Diny

Joyce Ebben zei

Fijne vakantie gehad? Heerlijk om een grotere werkplek te hebben! Je label is in het echt nog veel mooier, bedankt voor de catalogus!