donderdag 10 september 2015

52 weeks to Christmas #37 have a jolly holiday

Vandaag een kerstkaart voor jullie die ook als voorbeeld diende tijdens mijn catalogus feestje/workshop gisteravond. Volgende week laat ik jullie de tweede kaart zien die we gemaakt hebben.
 De tekst "have a jolly holiday" heb ik gemaakt met de bundel Holly Jolly Greetings en Christmas Greetings uit de najaarscatalogus.
Deze bundel is het eerste wat op mijn bestellijstje stond, want ik hoopte al erg lang dat er een keer een set uitgebracht zou worden net als de Crazy about you en Hello You thinlits dies.
 

Nelleke en Ingrid laten vandaag weer twee mooie kaarten zien op het blog. Ook wordt de winnaar van de augustus challenge bekend gemaakt.

Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Sylvia!