donderdag 10 september 2015

Weekly Deals 9-15 september

 
De afgelopen dagen voelde ik mij precies zoals het mannetje op het plaatje hierboven dankzij een flinke verkoudheid. Mijn beide kinderen hadden het vorige week al te pakken en net toen ik dacht ik er deze keer onderuit kwam kreeg het verkoudheidsvirus mij toch te pakken. Hierdoor zijn mijn blog en Facebookpagina er even bij in geschoten, maar ik ben weer aardig opgeknapt en kan er weer tegen aan.
 
Ik begin dan ook met de nieuwe Weekly Deals en later vandaag kom ik terug met mijn kerstkaart van deze week.
 
Wil je iets bestellen of heb je vragen over een product, mail dan naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl

4 opmerkingen:

Je@net zei

Beterschap, Sylvia!

Joyce Ebben zei

Leuke weekly deals! Fijn dat je je weer wat beter voelt.

Nancy Soetaert zei

aan de 'foto' te zien zat je serieus in de lappenmand...
Gelukkig ben je al weer beter!
nancy

Nancy Soetaert zei

alles past zo mooi bij mekaar! Doet echt met heimwee aan het mooie vakantieleven denken...
groetjes, nancy