donderdag 8 oktober 2015

52 weeks to Christmas #40 en #41 Merry Christmas

Zoals beloofd heb ik vandaag 2 kerstkaarten voor jullie.
 
Ik begin met de kaart van vorige week #40
Rudolf, the red nose reindeer heb ik gemaakt met de uilen pons.
 Dit is mijn kaart voor deze week #41:
Voor beide kaarten heb ik  het Merry Moments papier gebruikt en de stempelset Holly Jolly Greetings met bijpassende thinlits.
 
Op het blog vandaag een mooie kaart van Yvonne en de winnaar van de september challenge wordt bekend gemaakt.

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Wat een vrolijkerd, je eerste kaartje; voor het tweede kaartje luidt: eenvoud siert...!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Twee erg leuke kaarten, Sylvia!

Diny zei

Twee heel verschillende kerstkaartjes Sylvia....maar wat mooi allebei!
Groetjes Diny