donderdag 22 oktober 2015

52 weeks to Christmas #43 Silent Night

Vandaag was het mijn beurt om een voorbeeldkaart te laten zien op het blog. Alleen ik was in mijn hoofd zo druk met de challenge van volgende week, dat ik helemaal was vergeten mijn kaart in het bericht te zetten. Inmiddels staat mijn kaart er ook bij en kom ik snel langs om alle kaarten te bewonderen.
 
Mijn kaart van vandaag heb ik gemaakt met de stempelset Wonderland en het mooie Merry Moments papier. De tekst Silent Night zit eigenlijk achter elkaar, maar ik heb deze met behulp van de
Stam-A-Ma- Jig onder elkaar gestempeld.
 
Het aftellen tot kerst gaat nu langzaam toch ook wel beginnen.

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Sylvia!

trijntje zei

Wat een prachtige kerstkaart Sylvia. Groeten Trijntje

Diny zei

Heel erg mooi Sylvia....meer heeft dit kaartje niet nodig!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart Sylvia!
groetjes, Nancy

Judith, Stampin Spirit zei

Mooi!