donderdag 29 oktober 2015

Challenge Oktober 52 weeks to Christmas #44 A very Merry Christmas to you

Deze maand was ik aan de beurt om het thema voor de challenge te verzinnen.
Ik heb gekozen voor een kleurenchallenge met traditionele kleuren:
 
rood-groen-bruin- goud

Voor mijn kaart heb ik de mooie Festive Flower pons gebruikt met de bijpassende stempelset Reason for the Season. Deze stond al heel lang op mijn wensenlijstje en ik ben erg blij dat ik hem heb gekocht. Het design papier wat ik gebruikt heb is van vorig jaar. Het hart van de kerstster heb ik met goud glitterpapier gemaakt.
Meedoen aan de challenge kan vanaf morgen t/m donderdag 5 november.

Tevens stel ik voor deze challenge het pakketje beschikbaar voor de winnaar. Ik heb gekozen voor het leuke Merry Moments design papier samen met 6 kleuren cardstock en wat lint.


Vandaag ga ik gezellig met een vriendin naar de Kreadoe.
Fijne dag allemaal!!
 

3 opmerkingen:

Diny zei

wat een gave kaart Sylvia....en de prijs....wow....heel erg leuk!
Groetjes en veel plezier op de KreaDoe,
Diny

Je@net zei

Leuke uitdaging, Sylvia. En wat een mooie kerstkaart in die traditionele kleuren. Mooi gedaan, joh!
En een leuke prijsje natuurlijk. Ik ga m'n best doen :o)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Sylvia. Prachtige gestempelde tekst...
Lieve groetjes Miranda