maandag 5 oktober 2015

DSP in the spotlight: Into The Woods 1

Vanaf vandaag een nieuw thema voor de maandag op mijn blog: DSP in the spotlight.
 Iedere maand zal een bepaalde designer series paper in the spotlight staan. Gedurende de maand post ik dan leuke projecten met dit papier. Tevens vinden mijn klanten dit papier dan bij hun bedankje bij een bestelling.
 
De herfst is mijn favoriete seizoen en daarom staat deze maand
het Into The Woods papier centraal.
 ( blz. 43 najaarscatalogus)
Ik vind het papier erg leuk om te combineren met het uiltje.
 
Het bloggen zelf en andere blogs bezoeken is er de laatste weken door leuke en minder leuke dingen wat bij ingeschoten, maar de rust is wat terug gekeerd en ik hoop het bloggen weer snel goed op te pakken. Komende donderdag vinden jullie dan ook 2 kerstkaarten op mijn blog, want vorige week donderdag heb ik niets geplaatst.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke herfstkaart, Sylvia!

Gaby Dierx zei

Leuk leuk leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joyce Ebben zei

Leuke kaart! Ben erg benieuwd naar dit papier, vind de herfsttinten erg mooi!

Diny zei

Wat een leuk kaartje Sylvia....het uiltje is heel erg gaaf!
Groetjes Diny