donderdag 15 oktober 2015

Stichting Hartedroom & 52 weeks to Christmas #42 Thinking of you at Christmas

Ik begin vandaag mijn bericht iets anders dan normaal.
Ieder jaar schenk ik een deel van mijn kerstkaarten verkoop aan een goed doel. Dit jaar heb ik gekozen voor Stichting Hartedroom ter nagedachtenis van twee hele lieve kindjes.
 
Hieronder even in het kort wat de stichting doet:
De stichting Hartedroom zet zich in voor wetenschappelijk onderzoek naar cardiomyopathie. Een ernstige, vaak aangeboren, hartspierziekte. Bijna de helft van de kinderen met cardiomyopathie sterft binnen vijf jaar na constatering van deze ziekte. Of kan alleen verder leven na een harttransplantatie. Er is helaas nog erg weinig bekend over cardiomyopathie bij kinderen.
 
 
En dan nu mijn kerstkaart van vandaag...gecased uit de huidige najaarscatalogus met de mooie Delicate Ornaments Thinlits  Dies.
Voor de achtergrond van de kerstballen heb ik het Shimmery White papier gebruikt, maar dat is helaas niet goed te zien op de foto.
Op het blog vandaag twee mooie kaarten gemaakt door Nelleke en Bep.
 
 

6 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Sylvia!

Diny zei

Ik zag hem staan in de catalogus heel erg mooi Sylvia.
Groetjes Diny

Gaby Dierx zei

Helemaal top wat je doet voor het goede doel, super!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Sylvia!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

zo'n mooi versierde kerstballen! Prachtig kerstkaartje!
nancy

Ingrid Reyners zei

Mooi kerstkaartje Sylvia, met een hele mooie mal gemaakt. Mooi gedaan. Een mooi doel heb je uitgekozen...Groetjes, Ingrid.