donderdag 12 november 2015

52 weeks to Christmas #46 Peace be with you

Mijn kerstkaart van deze week heb ik gemaakt met wat restjes die nog op mijn bureau lagen en de set Reason for the Season. Hij had zo nog mee kunnen doen aan de challenge van Oktober :)
 
Vandaag op het blog weer twee inspiratiekaarten gemaakt door Monique en Lisbeth.
Ook is de winnares van de challenge bekend...
Lodia, van harte gefeliciteerd!!
 
Neem ook eens een kijkje op mijn facebookpagina: Mijn Freubelhoekie
Bij 205 likers geef ik een pakketje weg met het Winter Wonderland Vellum.

10 opmerkingen:

Monique zei

Mooie kaart Sylvia!
Groetjes, Monique DT 52 WTC

Diny zei

Ooh....wat een prachtig kerstkaartje Sylvia....heel erg leuk!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Sylvia!

marian zei

Prachtige kaart, zie je niks van dat het restjes zijn.
Groetjes van Marian.

Gina zei

Mooie CASkaart, Sylvia ! Groetjes, Gina

trijntje zei

Hoi Sylvia.heel mooi deze kaart. Ozzie Je maar dat Je de resumes weer leuk Kunt gebruiken. Mooi is deze kerstrozen. Groeten Trijntje

karin zei

Mooi kaartje Sylvia!
groetjes,
Karin.

Suzan zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt Sylvia!
Groetjes Suzan

Ingrid zei

Een leuk kaart, prachtig is de bloem.
Ik ga je gelijken even liken op Facebook.
Groetjes Ingrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie strakke kerstkaart Sylvia.
Lieve groetjes Miranda