zaterdag 7 november 2015

Gefeliciteerd

In mijn berichtje van 11 oktober heb ik jullie verteld over mijn nieuwe avontuur bij Pippa & Jean. Inmiddels zijn er wat veranderingen geweest, maar daar vertel ik jullie zo over.

Een van de leukste dingen van mijn twee jobs vind ik hoe goed ik ze kan combineren met elkaar, zoals bij dit cadeautje.

Ik heb een cadeaulabel gemaakt met de Garden in Bloom stempelset in de kleur Tempting Turqouise. De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Sentimenten en de gaatjes in de boven- en onderkant van de label zijn gemaakt met de Curvy Trio Corner Pons (deze staat in de najaarscatalogus)
 
 
Vanaf 29 oktober is het mogelijk om vanuit Nederland te bestellen bij Pippa & Jean!! De bestelling wordt dan ook bij jou thuis bezorgd.
 
Neem gerust een kijkje in mijn webshop of op mijn facebookpagina: Pippa Jean Style Coach Sylvia Verhulst.

  Om een kijkje te nemen in mijn webshop moet je wel eerst inloggen met Facebook of je email adres, er zit hier verder geen verplichting aan vast..
 Bij postcode moet je de vier cijfers invullen en als land kies je Nederland.
 
Heb je interesse in het geven van een party, heb je vragen of wil je iets bestellen..
stuur dan een mail naar sylvia-pippajean@hotmail.com

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooi cadeautje heb je zo gemaakt, Sylvia!

Kitty zei

Leuke combi inderdaad Sylvia, succes bij Pippa.