donderdag 24 december 2015

52 weeks to Christmas #52 A very merry Christmas to you

De laatste kerstkaarten voor 52 weeks to Christmas 2015!
Dit jaar heeft eigenlijk 53 weken, dus volgende week wordt het een soort bonuskaart met de laatste challenge van dit jaar.
In januari begin ik opnieuw met tellen :)
 
 Vandaag heb ik twee kaarten voor jullie gemaakt met een techniek die ik al heel lang niet meer gebruikt heb: op laagjes stempelen.
Ik heb hiervoor de mooie set Reason for the Season gebruikt in de kleuren Cherry Cobbler en Garden Green. Met een goud kleurige pen heb ik de harten van de bloemen gekleurd.
(Deze stempelset vind je ook nog in de nieuwe voorjaarscatalogus.)
 

 
Op het blog staan twee mooie voorbeeldkaarten gemaakt door Lil en Yvon.
 
Ik wens jullie hele fijne Kerstdagen!
Merry Christmas!
Frohe Weihnachten!
 

4 opmerkingen:

Je@net zei

Een mooie kaart, Sylvia.
En fijne kerstdagen gewenst!

Lil steenbokje zei

Mooie kerstkaart en fijne dagen.
Groetjes Lil

Nancy Soetaert zei

Toffe techniek hé! Mooie kaartjes!
Fijne feestdagen!
nancy

Lia zei

Echt een gave techniek.Dat geeft diepte aan je mooie kaart!
Lia, DT 52WTC