dinsdag 15 december 2015

It's a boy

Een collega van mijn man is de trotse vader geworden van een jongetje.
De stempelset Zoo Babies blijft mijn favoriete set voor geboortekaartjes.
De naam van het kindje heb ik gestempeld met de Layered Letters Alphabet stempelset.
 
 
Inmiddels begin ik weer een aardig overzicht te krijgen wat ik wel of niet heb laten zien de afgelopen tijd. Voor volgend jaar heb ik een aparte kalender voor op mijn bureau gekocht zodat ik een nog beter overzicht heb wanneer en wat ik wil gaan posten. De meeste projecten die ik moest maken zijn nu af en de volgende stap is om mijn kantoor weer op te ruimen.

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe babykaart!
groetjes
Nancy

Gaby Dierx zei

Heel leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Sylvia!