zaterdag 26 december 2015

Kerstcadeautjes juffen en meester

De donderdag voor de kerstvakantie hebben de kinderen altijd kerstdiner op school. Ik maak dan altijd een klein cadeautje voor de leerkrachten.
Mijn dochter heeft dit jaar geholpen met de cadeautjes.
Ze vind het nieuwe roze (Blushing Bride) glitterpapier uit de voorjaarscatalogus erg mooi!
De cadeauzakjes zijn alle drie gemaakt met het gift bag punch board en gevuld met kleine kerstchocolaatjes.
 
Deze twee waren voor de juffen van mijn dochter:
Dit cadeauzakje was voor de meester van mijn zoon.
Het was de laatste keer dat mijn zoon kerstdiner had op de basisschool, volgend jaar zomer gaat hij naar het voortgezet onderwijs.
Een hele fijne 2e Kerstdag vandaag!

1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Heel leuk met die mooie labels!!!
Creatieve groetjes, Gaby