dinsdag 1 december 2015

Workshop Uilenpons

Door privé omstandigheden schiet het bloggen er de laatste tijd een beetje bij in. Daarom heb ik besloten om de Dsp in the spotlight tijdelijk even te stoppen en deze per 1 januari weer te starten. Momenteel ben ik ook alles even op een rijtje aan het zetten, zodat ik weer een goed overzicht heb wat ik allemaal nog wil laten zien en wat ik nog wil plannen.
 
Vorige week woensdag was er bij mijn Freubelhoekie een workshop met de uilenpons.
We hebben verschillende figuurtjes gemaakt en de workshop afgesloten met het maken van deze kaart:
 
Dit is het bedankje wat ik voor de deelnemers heb gemaakt:
 
 
Morgenavond staat er een workshop cadeaukaarten/enveloppen maken op het programma.
 


2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuke kaarten hebben jullie gemaakt!
jouw bedankje met het uiltje in het doorkijkje is superleuk!
nancy

Je@net zei

Erg leuke kaart en label, Sylvia.
Bedankt voor de inspiratie!