donderdag 14 januari 2016

52 weeks to Christmas #2 A verry Merry Christmas to you

Mijn kaart van vandaag heb ik gemaakt met een schets van mijn Pinterest bord Card sketches.
De schets is er een van Page Maps van maart 2013.
Het papier wat ik gebruikt heb is de mooie kerstlijn uit 2014 All is Calm met een tekststempel uit de set Reason voor de Season.
Toen ik klaar was met de kaart bedacht ik mij dat het ook wel erg leuk geweest was om een stuk zilverglitter papier achter de tekst te plaatsen.
 
Ik vond het wel grappig dat de schets uit 2013 is, het papier uit 2014, de tekststempel uit 2015 en de kaart is gemaakt in 2016 :)
 
Voor de winnares van het papierpakket Merry Moments (actie op mijn Facebookpagina) heb ik hetzelfde kaartje gemaakt, alleen met het Merry Moments papier.
 
Op het blog staan twee voorbeeldkaarten gemaakt door Bep en Epie.
Ook is bekend wie de challenge van december heeft gewonnen.
Angelique, gefeliciteerd!!

5 opmerkingen:

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi kaartje
heel grappig van schets 2013,
papier 2014,
tekststempel 2015
en gemaakt 2016


groetjes anneke

trijntje zei

Leuke kaarten met de teksten .Leuke papiertjes gecombineerd. Groeten Trijntje

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Sylvia!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes! Altijd leuk om met schetsen te werken hé!
groetjes, nancy

Bep zei

Hoi Sylvia,

Leuke schets heb je gebruikt ik ga hem van je lenen.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺