donderdag 21 januari 2016

52 weeks to Christmas #3 Merry Christmas

He he na een aantal dagen flinke frustratie kan ik eindelijk Blogger weer gebruiken.
 Ik kreeg iedere keer een foutmelding tijdens het aanmelden.
Manlief heeft de laptop onder handen genomen en eindelijk kan ik weer bloggen.
Nu heb ik de laatste tijd wel meer problemen met Blogger en ik ben ik eigenlijk op zoek naar eventueel een vervangende website.
Hebben jullie misschien nog tips?
 
Mijn kaart van vandaag is een mengeling van Stampin' Up! met Eline's Scandanavian Winter.
Het uiltje heb ik ingekleurd met de blenderpen en inkt van SU.
De tekst en basiskaart ( Very Vanilla) zijn ook van Stampin' Up!
Het uiltje vind ik nog steeds erg leuk.
 
 
Op het blog vandaag 3 mooie voorbeeldkaarten gemaakt door Lisbeth, Marijke en Ingrid.
Volgende week is het alweer tijd voor de eerste challenge van 2016.


7 opmerkingen:

Je@net zei

Lief kaartje, Sylvia!

!neke zei

Wat een toppertje .... gaaf !!!!
groeten Ineke

!neke zei

Wat een toppertje !!!!
Gaaf !!
groeten Ineke

Caroline Cards zei

Leuk uiltje en mooi ingekleurd!
groetjes, Caroline

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Sylvia!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke CAS-kaart voor de kerst met dat lieve uiltje Sylvia.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Eeen heel mooi kerstkaartje Sylvia....zo fijntje met dat leuke ministempeltje erop...

groetjes Rosina
DT 52WTC