donderdag 28 januari 2016

Challenge januari 52 weeks to Christmas #4 Have Yourself a Holly Jolly Christmas

Voor mijn kerstkaart van week 1 had ik van mijn vriendin de stempelset Holly Jolly geleend. Ik vertelde jullie toen dat ik nog een kaart gemaakt had met deze set en dat is de kaart van deze week:
 
 
Bij de stempelset zit namelijk een hele mooie tekststempel die ik goed kon gebruiken voor de challenge van januari, namelijk:
"Gebruik grote letters of cijfers op je kaart"
 
Met mijn Stampin' Up! markers heb ik de stempel ingekleurd met de kleuren die gebruikt zijn in het Merry Moments papier.
 
Ik heb verschillende kleurcombinaties gemaakt:
 
Mee doen aan de challenge van januari kan vanaf morgen t/m volgende week donderdag 23:59 uur.
Op het blog vind je weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt door het hele DT-team.

2 opmerkingen:

trijntje zei

Wat leuke gemaakt Sylvia. Mooi zo met de teksten. Groeten Trijntje

Je@net zei

Super leuke kaart, Sylvia!