maandag 4 januari 2016

DSP in the spotlight: Perfectly Artistic #1 (Sneak Peek #3)

Zoals beloofd begin ik vanaf vandaag weer met een nieuwe DSP in the spotlight.
Deze maand heb ik gekozen voor het designer series papier Perfectly Artistic. Dit is gelijk ook een Sneak Peek, want dit papier staat in de folder van de Sale-A-Bration.
Er is nog iets bijzonders aan dit papier, want het is maar tot 15 februari te kiezen als Sale-a-Bration geschenk.
Samen met de stempelsets Sky is the limit en Hello behoort dit papier tot de Limited Time produkten.
Wees er dus op tijd bij om te bestellen als 1 van deze drie of misschien wel alle drie op lijstje staan.
 
Het papier is dubbelzijdig met aan de ene kant een gemarmerd patroon en aan de andere kant een egaler patroon.
 
Ik heb voor mijn kaart de gemarmerde kant Crushed Curry gekozen.
. (Op de andere kant is de kleur Daffodil Delight.)
De stempel die ik heb gebruikt komt ook uit de Sale-A-Bration folder en heet Botanicals for you.
Deze stempelset past perfect bij de Botanical Bloom bundel uit de voorjaars-zomer catalogus.
 
 
Morgen is het zover...dan start de Sale-A-Bration en de voorjaars-zomer catalogus gaat in!!! Morgenavond gaat er een bestelling de deur uit, wil je iets bestellen stuur dan een mail naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl

Geen opmerkingen: