donderdag 18 februari 2016

52 weeks to Christmas #7 Merry Christmas

Ik ben nog net op tijd met het plaatsen van mijn kerstkaart op donderdag.
De afgelopen week was ik namelijk op zoek...op zoek naar mijn kerstinspiratie.
Ik had totaal geen idee wat ik wilde maken en ook het luisteren naar kerstliedjes hielp deze keer niet. 
Tijdens het eten vanavond schoot er ineens een idee in mijn hoofd.
Hij is nog niet helemaal naar mijn zin, maar de kerstinspiratie is er weer.
Het gekke is, mijn kaart voor de challenge van volgende week is al wel af.
 
 
 Op het blog vandaag mooie inspiratiekaarten gemaakt door Marijke en Epie.
 
 

4 opmerkingen:

Diny zei

Ach....wat een leukerd Sylvia....en het kan nog hoor ....de donderdag is nog niet voorbij!
Groetjes Diny

Je@net zei

Leuke sneeuwpop op je kaart, Sylvia!

trijntje zei

Wat leuk Sylvia. Mooi gemaak.

trijntje zei

Wat leuk Sylvia. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje