zondag 14 februari 2016

Valentijnspost

Fijne Valentijnsdag!!
Vanmorgen mocht ik eindelijk alle post open maken die ik heb gekregen voor Valentijn.
Ik wist er van drie dat ik die zou krijgen omdat ik meegedaan heb aan kaartenswaps, maar twee waren echt een verrassing.
 
            De eerste kaart is van mijn vriendin Annelies.
We sturen elkaar al jaren een kaart met Valentijn, zo'n leuke traditie tussen ons :)
 
 
De tweede kaart heb ik gekregen voor de swap op het Creatijd forum. Ik weet alleen nog niet zeker van wie ik hem heb gekregen.
 
De derde kaart heb ik gekregen van Hilly met de swap op de Facebook groep Stamp Gezelligheid.
Zien jullie hoe mooi de binnenkant ook is?
 
 
De volgende twee kaarten waren de verrassingen.
Deze kaart heb ik gekregen van Jose.
 
 
 Van mijn teammaatje Isabelle kreeg ik deze mooie kaart:
 
 
Morgen laat ik jullie zien wat mijn kaarten voor de swaps waren.
Ik wens jullie nog een hele fijne Valentijn!

1 opmerking:

hobbyisa zei

gelukkig is de kaart aangekomen bij je
had er een aantal verstuurd met de lippenstift kus (om de postzegel uit te sparen) en helaas is niet alles aangekomen
Liefs Isabelle
en tot morgen