zaterdag 27 februari 2016

Verjaardagskaarten Botanical Blooms

Afgelopen woensdag heb ik een workshop gegeven met 1 van mijn favoriete sets uit de voorjaarscatalogus:
Botanical Blooms
 
We hebben de stempels, thinlits en het papier gebruikt.
 
De eerste twee kaarten zijn de kaarten van de workshop:
 
 
 
Dit zijn de resultaten van de workshop deelneemsters (helaas was er een afmelding wegens ziekte):

 
Na het voorbereiden van de kaarten van de workshop kon ik niet stoppen en heb ik deze twee kaarten ook nog gemaakt:

 
Ik ben alleen vergeten een foto van het bedankje te maken :S
 
A.s. dinsdag  (1 maart) heb ik nog een kaart voor jullie gemaakt met de Botanical Blooms en een leuk nieuwtje.




3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtige kaarten met deze mooie set, Sylvia!

Colien zei

Erg gave serie, mooi! Ik heb de set sinds kort in huis, maar door de griep is het er nog niet van gekomen om er iets mee te doen. Ik hoop er snel mee aan de slag te gaan, bedankt voor de inspiratie!
grtz.Colien

Kitty zei

Prachtige kaartjes en wat een mooie warme kleuren!