donderdag 17 maart 2016

52 weeks to Christmas #11 prettige kerstdagen

Ik bewaar bijna alle restjes papier.
Of het nu design papier of cardstock is, als ik denk dat ik het nog kan gebruiken kan ik er maar moeilijk afstand van doen.
 
De techniek die ik op mijn kaart van vandaag gebruikt heb, is dan ook een ideale manier om die restjes te gebruiken.
 
 
Vandaag op het blog twee mooie voorbeeldkaarten gemaakt door Lia en Colien.
 
Vandaag is de laatste dag dat je nog mee kan doen aan mijn winactie voor de stempelset en inkt pad!
Morgen maak ik de winnaar bekend.

4 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Hallo Sylvia. Ik bewaar ook alle restjes en heb een doos waar alles op kleur tussen tabbladen rechtop in word gezet. Meestal is de snipper net te klein en moet je toch weer een nieuw vel aanpakken en hou je dus weer meer over. Mijn doos zit op dit moment echt overvol. De kaart van jou geeft wel inspiratie om weer eens wat weg te werken. Prachtig gedaan hoor.

Je@net zei

Mooie kaart van je restjes, Sylvia. Goed idee!

Colien zei

Heel mooie kaart, prachtig gemaakt uit restjes!
grtz.Colien

Lia zei

Alles bewaren want dan maak je er zoites moois mee!!
Lia, DT 52WTC