donderdag 24 maart 2016

52 weeks to Christmas #12 A very merry Christmas to you

Met alle voorbereidingen voor het Crea Weekend in Venray komende dagen zou ik bijna vergeten mijn kerstkaart voor deze week te laten zien.
 
Met de mooie Festive Flower Builder Pons heb ik een kerstster gemaakt en deze op mijn kaart geplakt.
Ik had de achtergrond eerst effen gelaten, maar toen miste ik toch nog iets.
 
 
Op het blog vandaag twee mooie voorbeelden gemaakt door Lil en Monique.
 
Misschien zie ik sommige van jullie nog op de beurs komend weekend :)
Onze kraam heeft standnummer 140.

7 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Sylvia!
Groetjes Suzan

Je@net zei

Mooie kaart geworden, Sylvia!

Nancy Soetaert zei

mooie kaart, prachtige bloem, su-permooie tekststempel: meer moet dat eigenlijk niet zijn!
groetjes, Nancy

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Sylvia....prachtige poinsettias erop...en die embossing staat er zo mooi op...
groetjes Rosina

Diny zei

Wat MOOI Sylvia!
Groetjes Diny

Lil steenbokje zei

Eenvoudig maar heel mooi Silvia
Groetjes Lil

Colien zei

Wow, wat een mooie blikvanger die bloem!
grtz. en wie weet...tot op de beurs,
Colien