donderdag 31 maart 2016

Challenge maart 52 weeks to Christmas #13 Fijne Feestdagen

Het is alweer de laatste donderdag van maart en dus is het weer tijd voor een challenge op het 52 weeks to Christmas blog.
De challenge van deze maand is bedacht door Rosina en zij heeft gekozen voor:
"maak een vintage kerstkaart"
Zoals jullie weten is vintage voor mij een hele uitdaging.
Nu vond ik in een oude Mijn Hobbykaart nog een heel mooi knipvel met een 3d plaatje om een kaart te maken..

 
In het tijdschrift stond de kaart ook als voorbeeld, maar ik heb een paar hele kleine veranderingen toegepast..
 Zo heb ik de randen gesponst met donkerbeige inkt (Crumb Cake), het papier iets ingekort om een randje te maken, als basis een andere kleur genomen (Crumb Cake) en heb ik witte parels gebruikt i.p.v. de rode knopjes die op het vel zaten om uit te knippen.
 
Vanaf morgen kan jouw kaart voor de challenge geplaatst worden in de sidebar op het blog.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Een echte uitdaging, maar een erg mooie kaart, Sylvia!

Rosina zei

het is je perfect gelukt om een leuke vintagekerstkaat te maken Sylvia...leuk toch zo af en toe uit je comfortzone te komen...dan is het pas een uitdaging...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina DT 52 WTC

Diny zei

Wat een prachtige vintage kaart Sylvia!
Groetjes Diny

Colien zei

Knappe kaart! Zeker als je normaal vrij strakke kaartjes maakt, is dit een hele uitdaging. Maar zeer geslaagd, hoor!
grtz.Colien