maandag 21 maart 2016

DSP in the spotlight: Wildflower Fields #3 Vrolijk Pasen

Volgende week is het alweer Pasen en met het oog daarop heb ik twee paasmandjes gemaakt met het Wildflower papier.
De mandjes zijn heel gemakkelijk te maken met het envelop punch board.
 
Voor het mandje met het kuikentje heb ik dit vel gebruikt: 
 
Het kuikentje heb ik eerst op geel (Hello Honey) papier gestempeld en daarna uitgeknipt
en op de cirkel geplakt.
 
 
 Voor het mandje met het lammetje heb ik dit vel gebruikt:

 
Om de oortjes, de wangetjes, de pootjes en het gras te kleuren heb ik de blenderpen gebruikt.
 

3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi deze 2 paasmandjes Sylvia....Knap gedaan...
Ik ga zometeen 4 paasdoosjes maken voor de kkleinkids...

groetjes Rosina

Je@net zei

Wat een leuke mandjes, Sylvia. Erg mooi afgewerkt ook.
Heb je toevallig een link naar een tutorial van de mandjes?

Nancy Soetaert zei

mooie paasmandjes heb je gemaakt!
groetjes, nancy