donderdag 17 maart 2016

WINACTIE!!! 2 jaar demonstratrice

 
Op 18 maart ben ik alweer 2 jaar demonstratrice bij Stampin' Up!
Om dit te vieren verloot ik de stempelset What I love + een inktpad naar keuze.
 
 
 
 Om kans te maken op dit cadeautje hoef je alleen maar een reactie achter te laten bij dit bericht.
 
Natuurlijk vind ik het erg leuk als je het bericht deelt en mijn blog volgt indien je dit nog niet doet.
Op 18 maart maak ik de winnaar bekend.
(Dit bericht blijft ook bovenaan mijn blog staan tot 17 maart.)
 
Ik geniet iedereen dag van het demo schap en hoop dit nog lang te kunnen doen.
Ik zou dit namelijk niet kunnen zonder de steun van mijn gezin, de mensen om mij heen, mijn teammaatjes, volgers op Facebook, volgers van mijn blog, mijn klanten en teammaatjes.
Dank jullie wel!
 
Tegen mijn klanten en  mijn teammaatjes wil ik ook nog zeggen:
 Dank je wel voor jullie vertrouwen in mij!!!
 
 
 
 
 
 


11 opmerkingen:

Diny zei

twee jaar alweer....wat gaat de tijd snel! Van harte gefeliciteerd Sylvia. Ja...ik doe natuurlijk heel graag mee voor de prachtige prijs! Heel veel succes en dank je wel voor deze kans!
Groetjes en ik ga hem in mijn sidebar zetten hoor!
Diny

Joyce Ebben zei

Een hele dikke proficiat met je tweejarig demonstratriceschap! Ik hoop dat er nog veel meer jaren bij gaan komen! En omdat ik deze set echt fantastisch vind doe ik mee met je winactie! Uiteraard heb ik hem ook even gedeeld op mijn blog!

Rosina zei

Hoi Sylvia...

Gefeliciteerd met je 2 jarig Stampin Up demonstratriceschap en dat doe met veel ambitie volgens mij...Het zijn ook hele mooie materiaaltjes...ik kom er stilletjes aan ook een beetje in...
Super leuk dat je daar deze prachtige stempelset voor gaat verloten...Ik doe natuurlijk heeeeel graag mee om er een kansje op te wagen
Ik zet die dadelijk in mijn sidebar

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

Proficiat met je 2 jaar demonstratrice zijn! Lijkt me een fantastisch product, zie er veel moois mee passeren!
Nog veel succes
en lief van je om zo'n mooi setje te verloten!
groetjes, nancy

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk, al 2 jaar!! Knap hoor in deze toch zware tijden. Gefeliciteerd op naar het derde jaar! En een erg leuke actie heb je weer!

Nelleke zei

Gefeliciteerd! Wat een mooie hobby hebben wij He? En dat je dit alles zo mooi kunt combineren met elkaar. Veel plezier verder, ik vind dat onze hobby buiten de materialen ook verder heel wat oplevert. Groetjes, Nelleke

karien vd velde zei

Gefeliciteerd!al twee jaar demonstratrice van stampin up
En superleuk dat je zo'n mooie stempel set gaat verloten ik heb je winactie op mijn blog gezet en ben volger van je geworden
Groetjes Karien

ellyscard creatief zei

Gefeliciteerd met je 2 jarig demonstratrice van stampin- up.
Wat is er leuker dan met je hobby ook nog geld te verdienen.
Super leuk dat je een mooie stempelset weg gaat geven, ik doe graag mee.
Ik vond je via je deelname aan onze challenge bij KIC met je leuke creatie en ben nu je volger.
Ik zal vanavond de candy op mijn blog zetten.
Gr, Elly

ellyscard creatief zei

Mijn vorige reactie klopt niet, ik zat op het blog van Karien ik haalde jullie door elkaar. Sorry.
Gr, Elly

Valerija zei

Congratulations on your 2-year Stampin Up demonstrator. I am your new follower and shared your photo on my sidebar.
Have a lovely day.

Margo zei

Gefeliciteerd !!!!
Ik doe graag mee, want ik vind het een mooie set !
Ik geniet van de workshops bij jou ! Leerzaam en gezellig.